Kontakt

Om du har försäkringsfrågor eller vill teckna en försäkring ber vi dig kontakta telefonbanken eller ditt lokala bankkontor.
Om du vill teckna, göra ändringar eller har frågor om din försäkring, var vänlig kontakta ditt lokala bankkontor eller telefonbanken personlig service.

Vid förlust, stöld eller skada

0771 - 23 33 33

Vardagar 08 - 17

Tre Kronor Jour

020 - 57 16 00

Dygnet runt vid akuta skador

SOS International

+45 70 10 50 50

När du är utomlands

Falck Global Assistance

+46 8 587 717 76

När du är utomlands

Id Stöld, Affinion

0770 - 45 60 24

Dygnet runt

Skadedjur, Anticimex

075 - 245 10 00

Vardagar 07 - 18

Via sidan "Anmäla skada" har du även möjlighet att ställa frågor i ditt skadeärende. Klicka på länken nedan för att komma till sidan "Anmäla skada" och klicka på rubriken "Ställ en fråga i ditt skadeärende" 

Anmäla skada

Vänligen observera: Formuläret nedan kan endast användas om du vill framföra förbättringsförslag. Om du vill teckna, göra ändringar eller har frågor om din försäkring, var vänlig kontakta ditt lokala bankkontor eller telefonbanken personlig service.

Kundombudsmannen
Kundombudsmannen omprövar slutliga beslut i skade- och försäkringsärenden

Vardagar 09:00 - 12:00
020 - 65 52 53

Huvudkontor
Tre Kronor Försäkring
106 60 Stockholm
08-617 99 00

Motorskador
Tre Kronor Försäkring
Box 735
851 21 Sundsvall

Personskador
Tre Kronor Försäkring
106 60 Stockholm

Bygg- och sakskador
Tre Kronor Försäkring
Box 24
701 40 Örebro

Kundombudsmannen
Tre Kronor Försäkrings Kundombudsman
106 60 Stockholm